GĂ„ til hovedindholdet

StĂžt legen

KĂŠre forĂŠldre og bĂžrn

đŸ€©đŸ€© 14.740 kr. đŸ€©đŸ€©
SĂ„ meget indtjente “StĂžt Legens” tombola ved skolefesten i november.

Pengene gÄr som altid til forbedringer pÄ legepladsen.

En stor tak fra “Stþt Legen” for jeres hjélp og bidrag til tombolaen. Det er fantastisk at mérke stþtten og opbakningen, og ikke mindst gléden over de mange flotte prémier doneret af byens butikker, jeres arbejdspladser og virksomheder rundt omkring.

En del af indtjeningen i foreningen indtil nu er brugt pÄ at kÞbe 3 sÊt af 3 hÊngekÞjer, der er kommet op i november pÄ skolens udeomrÄder. Det er elevrÄdet, der har Þnsket netop hÊngekÞjer med mulighed for hygge og fÊllesskab.

Hvis I ikke allerede har fÄet betalt kontingent til "StÞt Legen" pÄ 100 kr pr. husstand, sÄ kan det stadig nÄs pÄ MobilePay 465193. Husk at skrive navn og klasse pÄ jeres barn.

I det nye Är holder vi generalforsamling i marts mÄned, og vi vil rigtig gerne have flere med ombord. Dato meldes ud pÄ Aula i det nye Är.

Rigtig glĂŠdelig jul
Bestyrelsen i “Stþt Legen”